۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

برای رهبران مجاهدین اموزش گاه دشمن شناسی

میراث گیرانِ منسوخ!    ر زاق مامون

 حالا فرصت نیست برای رهبران «مجاهدین!» آموزشگاه قصیرالمدت دشمن شناسی دایر کنیم.


جناح های مجاهدین دولتی طرفدار حامد کرزی، هنوز درتعریف «دشمن» خود شان (نه دشمن عام مردم) در سرگیجه به سر می برند. جادوگری کرزی و جاذبه ی مال وموقفِ دنیا، دماغ ها شان را «فتح» کرده است. این ها که هنوز از دادن تعریف دشمن به عجز افتاده اند، از چه رو، دریک مرحله، مردم را چهارده سال، و دردور بعد، بیست سال تمام، جنگانیده اند که اکنون تجاهل به نادانی می کنند؟ بیست سال بعد از سقوط حکومت دکتر نجیب الله را با چه کسانی جنگیده اند؟ یونس قانونی تکلیف معرفی «دشمن» را به گردن حامد کرزی و دکترعبدالله این تعریف گم و تابو شده را از صلاحیت های رئیس جمهور اشرف غنی قیاس می کند. درژن وخون این ها چیزی «گد» است که هیچ درمان ندارد. ترس، جُبن، اضطراب، سالوسی و بی ایمانی.

بگذارید من برای آقایان تعریفی از دشمن شان بدهم تا چه حد پسند افتد. دشمن کنونی شما از جمع «امت مسلمه» اند؛ همان کسانی اند که بیست سال ( از بهار سال 1371 تا عقرب سال 1393) علیه شما می جنگند و به خون شما تشنه بوده و هرگز «ایلادادنی» تان هم نیستد. شما هم کوچه به کوچه، کوه به کوه، دره به دره با آن ها جنگیده اید. هنوز هم خود را به راه گُمی می زنید تا یک کس دیگری سایه های مرگ تان را معرفی کند!

درجنگ با دشمنی که ازحضور آنان اظهار بی اطلاعی می کنید، صدها هزار خانواده را به گودال سیه روزی کشانیده اید. اشباحی که نامش بر زبان شما نمی آید؛ من نامش را به شما می گویم که ترسک تان بپرد. نامش، طالبان دین، لشکر امارت اسلامی، و فدائیان «مجاهد» است که البته مستحضر هستید که نام شما را هم به قیمت شهکاری های خود در آدم کشی و قساوت دیده نشده و وبی تکرار، از آنِ خود کرده اند. رهبرشان ملاعمر نام دارد و هریکی از شما را پرت شده از خط خدا و رسول و اجنت های امریکا و اردوگاه کفار اعلام می کنند.

دشمن شما کسانی اند که امریکا و ناتو به وکالت از شما و به دفاع آشکار از منافع حیاتی خویش، 13 سال، هم با آن ها جنگیده و هم آن ها را در برابر شما حفظ کرده اند. دشمن شما آنانی اند که می گویند، «مجاهد» اسم جعلی شماست و نام اصلی تان، «شروفساد» است. می خواهند شما را قصاص یا محاکمه کنند. تیکه داران «شهید پروری» گاه از خود سوال کرده اند که شهدای شان را کی ها ازصفحه ی هستی ساقط کرده اند؟ آنانی که استاد برهان الدین را متلاشی کرده؛ در کارزار های انتخاباتی به کشتن دکترعبدالله آمده بودند؛ وجنگ تا پایان سلسله ی دشمنان اسلام را ( که واضحاً منظورشان شما هستید) شعار می دهند؛ خود را تعریف کرده اند.
دنبال چه تعریفی هستید که هم خود را فریب می دهید و هم مسبب پوزخند عام وخاص می شوید؟ طالبان، شما را خوب تعریف کرده؛ اما شما درتعریف آن ها، مُهربرلب، پرده درگوش و قفل برقلب افکنده اید. ختم الله علی قلوبهم شده اید. فرجامین نتیجه  این است که بدون دشمن درین دنیا نمی شود زنده گی کرد؛ بنا برین که شما که خود و طرف مقابل را نشناخته، جمع اضداد هستید که دشمن شما خود شما هستید!       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر