۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

فروش کودکان شهادت طلب « انتهاری » در پاکستان

فروش کودکان  شهادت طلب  در پاکستان؛ هر عامل آماده به کار 30 هزار پوند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، افراط‌ گرایا ن مذهبی  در پاکستان پسران کم سن و سال را ربوده و آنها را به عنوان عاملان حملات شهادت طلبی « انتحاری » آماده به کار به قیمت 30 هزار پوند می‌فروشند.
رسانه‌های پاکستانی به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»نوشتند: یک پسر بچه متعلق به یک خانواده پاکستانی ثروتمند که به این منظور ربوده شده بود توانسته از اردوگاه متعلق به افراط گرایان در پاکستان که با سیم خاردار و نگهبانان مسلح محافظت می‌شد به شکل خارق العاده‌ای فرار کند.
براساس این گزارش پلیس پاکستان همچنین تاکنون موفق شده نزدیک به 200 اردوگاه متعلق به افراط‌گرایان را که بالغ بر 200 کودک و نوجوان در آنها نگهداری می‌شوند شناسایی کند.
این در حالی است که پیشتر گزارشی به نقل از مقام‌های وزارت امور خارجه آمریکا و پلیس پاکستان فاش ساخته بود که این کودکان به مبلغ هفت هزار دلار فروخته می‌شوند.
این یک اتفاق بسیار نگران کننده است که اخیرا بروز پیدا کرده و از نظر برخی از کسانی که این کودکان را اسیر کرده‌اند مساله مربوط به اعتقادات افراطی نیست بلکه جنایتکاران به ویژه پشتیبانان داعش به فکر یک تجارت پرسود هستند.
به گزارش رسانه های پاکستان شما می‌توانید یک بمب‌گذار شهادت طلب ٬« انتحاری » کودک به مبلغ 30 هزار پوند خریداری کنید.
وی افزود: حتی اگر این کودک شستشوی مغزی داده نشده باشد تا حمله  را اجرا کند اسیر کنندگان آنها می‌دانند که خانواده‌های آنها کجا هستند و تهدید می‌کنند در صورتی که بمب‌گذاری را انجام ندهند آنها تمام اعضای خانواده وی را خواهند کشت.
یک مقام امنیتی پاکستان در این زمینه گفت: یک و نیم ساعت قبل از انجام عملیات  شهادت طلبی  نوعی مواد  مخدر به عاملان  تزریق می‌شود که آنها با از دست دادن هوش و حواس دچار هیجان شده و خود را منفجر می‌کنند.
وی افزود: نیروهای امنیتی و پلیس بیشتر افراد بزرگ سال را زیر نظر می‌گیرند و کمتر به کودکان شک می کنند به همین علت استفاده از آنها یکی از عوامل مهم موفقیت عملیات انتحاری می‌باشد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر