۱۳۹۳ دی ۳۰, سه‌شنبه

بسیج جهادی ها ؟ برای جهاد - رزاق مامون



سه‌شنبه ۳۰  جدی  ۱۳۹۳ ه‍.ش.


بسم الله «محمدی» از چی به تشویش است؟

شورای مشورتی سبوتاژ گران دولت تحت نام بسیج مجاهدین 
گزارش می رسد که بسم الله محمدی یکی از میلیاردر ها در منظومه ی الیگارش های«تنظیمی»، از شکست و بی اعتباری دکتر عبدالله به شور ونشاط اندر شده و برای سبوتاژ حکومت وحدت ملی با تمام قوت وارد صحنه گشته است. تحریکات به راه افتاده و دیدار ها با استاد سیاف، اسماعیل خان، حامد کرزی و دیگر سرحلقه های بازمانده از تقسیمات قدرت شروع شده است.
بسم الله محمدی پس از چهارده سال کار در رأس وزارت دفاع ملی، باردیگر به شعار های تنظیمی چسپیده و از آدرس «مجاهدین» به تهدید و توطئه علیه دولت شروع کرده است. وی از عبدالله مطالبه کرده بود تا درمسندِ مشاور ارشد امنیتی دولت جدید ابقا شود.درگزارش آمده است مقامات بین المللی وجمع زیادی از جنرال های وزارت دفاع، شخص دکترعبدالله و دکتر غنی به دلیل آلوده گی موصوف در اختلاس های بسیار سنگین، با ابقای وی به عنوان نماینده ی حامد کرزی «بغل گوش» دولت وحکومت دکترغنی مخالف اند. 
گزارش ها مشعر اند که بسم الله 4 قرارداد بزرگ را با بهره گیری ناجایز از صلاحیت دولتی دراختیار پسرش قرار داده و اکنون پسرش عامل اصلی در انجام پروژه ی ساختمان «پنتاگون» در کابل به شمار می رود.همچنان درهمکاری با فرزند محمد یونس قانونی به دلیل بسته گی خانواده گی، شش قرار داد بزرگ دیگر را نیز از آن خود کرده است. بسم الله ده ها تُن از بهترین تجهیزات پزشکی شفاخانه ی سردار داوود خان را که قوای بین المللی به آن جا انتقال داده بودند؛ از طریق فروشگاه داروفروشی برادر رئیس صحیه سابق وزارت دفاع، ( آقای یفتلی) به فروش رسانیده است. براساس اسناد موجود در اداره ی ناظر خارجی، «حق» بسم الله از شفاخانه سردار داوود، 28 میلیون دالر مشخص شده است.
برخی منابع بین المللی به بسم الله محمدی پیام داده اند که اعضای خانواده ی وی به طور منظم کاروان های قاچاق مواد مخدر از افغانستان به خارج را رهبری می کنند. علاوه برآن، مجموعه مدارک و اسناد مربوط به فروش ذخیره گاه های مهمات ولایت پنجشیر به امریکایی ها و اردوی ملی از دوسیه های کلان و مشترک مارشال فهیم و بسم الله خان است که می تواند سرنوشت سرمایه های آن ها را با سوالات وبازخواست های ملی و بین المللی رو به رو بسازد.
ذخایر اسلحه و مهمات پنجشیر تحت مدیریت و اداره مارشال فهیم و بسم الله خان از ابتدای سقوط طالبان به بعد، تحت پوشش کمپنی های قراردادی اکمال کننده ی مهمات و سلاح برای اردوی ملی از کشورهای روسیه، اکرائین و جمهوری چک به فروش رفته است. آن ها به همین منظور، یک دفتر جعلی در دوبی وکابل تأسیس کرده بودند؛ و منابع تحقیق، دوسیه های کامل آن را در اختیار دارند.درگزارش ذکر شده است که علی رغم دنباله سنگینی از اتهامات وجرائم، بسم الله خان برای بسیج مردم علیه حکومت دکترغنی کارزار سراسری به راه انداخته و برای سامان دهی پروژه ی مجاهدین و «مقاومت» با حامد کرزی رئیس جمهور پیشین به طور منظم دیدار و مشورت هایی داشته است. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر